MANICURE SEMILAC - 088 BLUE INK + 033 PINK DOLL


Przyszła pora, aby pokazać Wam moje kolejne hybrydowe pazurki. Do wykonania tego manicure użyłam oczywiście lakierów Semilac. Tym razem wybór padł na ciemny granat 088 BLUE INK oraz neonowy róż 033 PINK DOLL, który ozdobił palec wskazujący. Jak Wam się podoba takie połączenie?



088 BLUE INK to piękny, ciemnogranatowy kolor. Jesienią stawiam głównie na ciemne odcienie, a ten jest dla mnie idealny. Już jedna warstwa bardzo dobrze kryje, jednak ja jak zawsze nałożyłam dwie - wtedy kolor zyskuje głębi. W najbliższych miesiącach zapewne ten kolor trafi na moje paznokcie nie raz.

033 PINK DOLL to wyrazisty, neonowy róż, który na zdjęciach wyszedł nieco blado. Uwierzcie mi jednak na słowo, że w realu jest mocniejszy i bardziej rzucający się w oczy. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch cienkich warstw.



Lakiery hybrydowe marki Semilac utrzymują się na moich paznokciach bez żadnych uszkodzeń około trzech tygodni. Podejrzewam, że wytrzymałyby dłużej, ale po tym czasie zdejmuję ze względu na spory odrost. Manicure hybrydowy pokochałam i nie wyobrażam już sobie powrotu do zwykłych lakierów. A Wy lubicie hybrydy? Jak Wam się podoba mój aktualny manicure?




You Might Also Like

0 komentarzy

Każdy komentarz to motywacja do dalszego tworzenia tego miejsca. Wyraź swoją opinię, a ja z przyjemnością ją przeczytam :)