MANICURE: SEMILAC 082 LUMINOUS CYCLAMEN


Tym razem chcę Wam pokazać moją najnowszą miłość, a mianowicie cudowny lakier hybrydowy Semilac 082 Luminous Cyclamen. Można się w nim zakochać od pierwszego wejrzenia i tak się właśnie stało w moim przypadku. Sami zobaczcie jaki jest piękny. Niestety lakier ma jedną wadę, mianowicie nie jest zbyt fotogeniczny i na każdym zdjęciu wychodzi inaczej. Starałam się jednak tak obrobić zdjęcia, aby jak najlepiej przybliżyć Wam rzeczywisty kolor.




SEMILAC 082 LUMINOUS CYCLAMEN to piękny, nieoczywisty kolor, który podbił moje serce. Ciężko mi zdefiniować ten odcień. To coś pomiędzy różem, fuksją a kolorem buraczkowym. Zawiera w sobie maleńkie drobinki, niewidoczne na pierwszy rzut oka, ale z bliska wyglądają fenomenalnie. Oczywiście na zdjęciach ich nie widać, nie udało mi się ich uchwycić. Kolor jednak jest przepiękny, wyrazisty i przykuwający spojrzenia innych. Ja jestem w nim bez pamięci zakochana i obecnie jest moim numerem 1 wśród lakierów.


Na serdecznym palcu namalowałam niewielkie kropeczki. Użyłam do tego lakierów Semilac: 032 Bisquit, 130 Sleeping Beauty oraz 033 Pink Doll.


Jak Wam się podoba? Czekam na opinie.


You Might Also Like

0 komentarzy

Każdy komentarz to motywacja do dalszego tworzenia tego miejsca. Wyraź swoją opinię, a ja z przyjemnością ją przeczytam :)