WYJĄTKOWA BIŻUTERIA - BRANSOLETKA SOUFEEL


Z pewnością słyszeliście już o biżuterii Soufeel. Firma słynie przede wszystkim z pięknych bransoletek z charmsami, ale w ofercie można znaleźć również pierścionki, kolczyki i naszyjniki. Dzisiaj pragnę Wam zaprezentować mój nowy nabytek, którym jest bransoletka Soufeel wraz z pięcioma charmsami. Wybierać można spośród wielu ciekawych wzorów zawieszek, każdy więc znajdzie coś dla siebie i może stworzyć wyjątkową, spersonalizowaną bransoletkę. Mi wybór zajął bardzo dużo czasu, bo nie mogłam się zdecydować. Wszystko mi się podobało.



Bransoletki Soufeel wykonane są ze srebra o próbie 925. Każdy element jest starannie wykonany, a detale niezwykle dopracowane. Zamawiając z Soufeel na kwotę powyżej 50$ wysyłka na cały świat jest darmowa. Jest również możliwość zwrotu towaru do 365 dni po zakupie. Przesyłka szła do mnie ok. dwa tygodnie. Firma zadbała o to, aby podczas podróży wszystko było dobrze zabezpieczone.


Jak już wspominałam wybór zawieszek nie był dla mnie rzeczą łatwą. Po długim przeglądaniu strony Soufeel w końcu zdecydowałam czego chcę. Wybrałam zawieszkę z literką "N" od mojego imienia, okrągły koralik z różowymi kryształkami symbolizujący miesiąc moich urodzin (luty), serduszko z różowymi kryształkami oraz dwie zawieszki ze szkła Murano (przeźroczystą oraz czerwoną). Z wyboru jestem bardzo zadowolona, bo całość podoba mi się niesamowicie.



A Wy lubicie spersonalizowaną biżuterię? Jak podoba Wam się moja bransoletka? ;)

Linki do zawieszek i bransoletki:
bransoletka - tutaj klik
literka "N" - tutaj klik
koralik "luty" - tutaj klik
serce - tutaj klik
szkło Murano 1 - tutaj klik
szkło Murano 2 - tutaj klik


RABAT DLA CZYTELNIKÓW!

Na hasło BLOG5 macie szansę kupić wybraną bransoletkę Soufeel z 5% rabatem.


You Might Also Like

0 komentarzy

Każdy komentarz to motywacja do dalszego tworzenia tego miejsca. Wyraź swoją opinię, a ja z przyjemnością ją przeczytam :)