MANICURE Z LAKIERAMI SEMILAC - SÓWKA NA PAZNOKCIACH


Prawdopodobnie teraz robicie ostatnie porządki przed świętami albo pieczecie ciasta, ale być może znajdziecie chwilę na to, by tutaj zajrzeć. Dzisiaj z samego rana zabrałam się za doprowadzenie do porządku swoich paznokci i chcę Wam pokazać co z tego wyszło. Czekam na Wasze opinie ;-)


Szukając inspiracji natknęłam się na Instagramie na zdjęcie paznokci, które od razu wpadło mi w oko. Na jednym paznokciu widniała urocza sówka, którą postanowiłam odtworzyć. Nie wyszło idealnie, ale też nie jest chyba tak źle. Do stylizacji użyłam oczywiście lakierów hybrydowych Semilac. Zdecydowałam się na kolory: 088 Blue Ink, 003 Sweet Pink i 032 Bisquit. Sówka została stworzona przy pomocy lakierów o numerach 088, 003 oraz 001. Kontury i źrenice narysowałam pisakiem kreślarskim. Efekt mojej pracy możecie zaobserwować na zdjęciach ;)




Lakiery hybrydowe Semilac można kupić na stronie Semilac.pl, w cenie 29 zł za sztukę.

You Might Also Like

0 komentarzy

Każdy komentarz to motywacja do dalszego tworzenia tego miejsca. Wyraź swoją opinię, a ja z przyjemnością ją przeczytam :)